pondělí 11. listopadu 2013

11.11 - magical date ?

Ahojte :)
11.11 - Toť magické datum. Byl váš dnešní den něčím zajímavý? Originální? Magický ? :)
Můj tedy vůbec. Byl to prostě den jako každý jiný. Od rána ve škole, potom šupem do drogerky a na sojové mléko a poté zase k doktorovi. Výsledky u doktora nedopadly nic moc, navíc se jim hormonální vyšetření někam ztratilo, takže pokud jej nenajdou, budu muset znova na krev. No toto ! :D
Ve škole jsme opět psali písemky, nemám z toho dobrý pocit, ale snad mi aspoň něco profesorka uzná. Dnešek byl celkově takový hektický, vůbec jsem nestíhala, tak doufám, že zítra bude klídek :-)
A jak se máte vy ? Já doufám, že fajn a že se vám ve všem daří ! :-)
Zatím ahoj :))


 snídaně: ovesná klasika s banánem, borůvkami, červeným rybízem a arašídovým máslíčkem



 oběd: zeleninová polévka (mrkev, pórek, květák, zelí, petrželka, brambory) + kuřecí maso, kuskus, zelenina

svačina: cereální kaiserka, emco ovesná tyčinka s borůvkami a malina, hruška


večeře: moc nevzhledná večeře :D - toustíky z celozrnného chleba, kečupu, sýru, šunky a cibulky, rajče, paprika

CVIČENÍ 30 DAY SHRED DAY 13

2 komentáře:

  1. Přijď mi ty tvoje bašty chystat domů. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jedu Kiki :D Ale ty zase musíš přijet ke mě. Udělat ty tvoje dobrůtky ! <3

      Vymazat