pátek 15. listopadu 2013

15.11 - weekend !

Dobrý večer všem !
Konečně je to tady. Víkend ! Jsem ráda, že je další týden za mnou a že jsou krásné dva dny volna :-) Už máte nějaké plány na víkend ?
Já budu nejspíš doma a u babičky jako vždy. Zkusím dokoukat Ošklivku Katku, ale myslím, že to nestihnu. Nejradši bych jela někde na nákupy, jenomže nejsou penízky a mamka by se mnou určitě nechtěla jet :D
Dnes jsme byli ve škole a pomáhali balit ceny do tomboly na školní ples. Byla to úplná pohodička. Skoro nic jsme jinak nedělali, jen kecali a pak se dvě hodiny učili. Šla jsem o hodinu dřív, musela jsem k doktorce. Mám jakési problémy s hormonama, jak ženskýma, tak se štítnou žlázou. Zjistili, že mám vysoký prolaktin - což je hormon, který bývá zvýšený v těhotenství a při kojení. Ale těhotná nejsem !! :D No a potom taky hormony štítné žlázy, tak jsem musela na Sono a na další odběry a čekám opět na výsledky. Už mi z toho hrabe !
Pořádně si víkend užijte, snad bude hezké počasí :) A vy, kteří musíte do práce nebo brzo ráno vstávat to přežijte !! :-)
Mějte se krásně :)


snídaně: celozrnná vánočka s PB, jablíčka, hrneček sojového mléka


 svačina: bílý probio jogurt s čokoládovou granolou, banán


 oběd: losos s bramborovou kaší, okurek

svačina: narychlo banán a nestle fitness tyčinka jahodová


večeře: tři menší plátky lamankového chleba, Linessa pomazánka, šunka moravia, plátek sýru, rajčata a paprika

CVIČENÍ 30 DAY SHRED DAY 17

8 komentářů:

  1. Závidím ti babičku, já už žádnou nemám, tak nemám ani za kým jet. Užij si ji dokud můžeš:)
    Problémy s hormonama jsou děs :/ snad si budou vědět rady...hlavní je, že nejsi v tom!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla v říjnu i pradědu, ale bohužel umřel, měl už 94 let, takže požehnaný věk :-) Babičku a dědu miluju. Jsou nejlepší. Moc mě mrzí, že už žádnou nemáš :(
      To teda jsou. Já jen čekám co zase zjistí ! ...
      To je hlavní ! :D

      Vymazat
  2. Já jedu zítra na výlet do Kutné Hory, tak už se moc těším. Snad vyjde počasí. :))
    Se štítnou žlázou se dnes léčí leckdo, tak to hlavně nepodceň! ;)
    Lososík, ňamiii! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé ! Užij si to pořádně :) Snad bude krásně :)
      Uvidíme co ta doktorka nakonec navrhne a nebo jestli mi vůbec dají nějaké léky. Jen se bojím, že z nich přiberu...To by bylo po mě :D
      Losos je nejlepší <3

      Vymazat
  3. Já tedy ryby vůbec nemusím, ale ten losos vypadá tak lákavě, že bych si na něm právě teď pochutnala, mmm! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je moc nemusím, ale losos je super :-)
      Musíš si ho udělat taky na obídek třeba dneska :D :-)

      Vymazat
  4. Ta snídaně, ta snídaně! :D Já se burákovému máslo vyhýbám raději velkým obloukem, abych nespořádala sklenici na posezení.... Jinak všechna jídla vypadají krásně... :) Držím palce s doktorkou a s hormony!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsi takový závislák ?? :D Vítej v klubu !! :D
      Děkuju moc, vážím si toho <3

      Vymazat