čtvrtek 21. listopadu 2013

21.11

Dobrý večer :)
Jakýpak byl vás dnešní den ? Já jsem se měla dobře. Na praxi jsme toho dnes moc neudělali, ale zítra od 6 nás toho určitě čeká víc. Ranní hygiena, vyprazdňování a tak dále. No uvidíme co se bude dít :).
Dneska jsem se vydala do města koupit taťkovi dárek na narozeniny. Koupila jsem mu takové dvě cyklo mapy, první je Moravská Brána a druhé jsou Moravsko-slezské Beskydy. Doufám, že se mu to jako maniakovi do horských kol a cyklistiky, bude líbit. Ještě jsou mu koupila čokoládu Toblerone, tak snad mu bude chutnat :D Pro něj totiž koupit dárek není lehké.
Zítra jsi jdu pro výsledky na endokrinologii, tak jsem celá nedočkavá, co mě čeká. Trochu se bojím, protože by to mohl být i Prolaktinom , jelikož všechny příznaky tomu svědčí...Jen to ne, budu se modlit ! :)
Dnes jsem si udělala jablečné pyré, jelikož jsem se na něho už dlouhou dobu chystala a není na něm nic těžkého :D Stačí jen nakrájet jablíčka, uvařit je v troše vody, já jsem přidala trochu skořice a po 10 minutách vaření jsem je rozmixovala :) Mňam !
Už se hrozně moc těším na víkend, nečeká mě sice žádné dobrodružství, ale těším se na to krásné dvoudenní volno ! :D Teda pokud mi nebudou volat, ať jdu na brigádu. No, ale penízky se vždy hodí :)
No nic, tak to je všechno :)
Mějte se krásně a překonejte ještě ten zítřek ! :D


snídaně: čokoládová granola s mlékem, banánem, lesními plody a arašídovým máslíčkem


svačina: odtučněný tvaroh s jablíčkem a skořicí


oběd: špenát s brambory, bílek

večeře: dva krajíčky celozrnného chleba s trochou másla, šunkou, sýrem, ředkvičkami, rajčátky, okurkem a paprikou (snažím se jíst více zeleniny :D )



a zde již zmiňované jablečné pyré <3

CVIČENÍ
30 DAY SHRED DAY 23 
MORNING YOGA FOR FLEXIBILITY

4 komentáře:

  1. S tím pyré si mi udělala chutě, jablek máme ještě dost :)
    hlavně nestresuj, říkej si, že to nebude nic vážného a uvidíš, že budeš v pořádku !:) držím palce at to dobře dopadne !:)
    špenát, ten jsem vždycky nesnášela (nj školní jídelna :D) ale poslední dobou mi začal chutnat, dlouho jsem ho neměla, zítra si ho asi koupím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup, vem jablíčka a je to ! :-)
      Do, oni ty výsledky zase nemají, takže jsem tam šla zase zbytečně :(
      Já ho mám ráda, ale taky jsem ho moc nemusela. Teď ho zbožnuju :-)

      Vymazat
  2. Tak doufám, že ti výsledky dopadnou dobře. Já jdu na endokrinologii na kontrolu příští týden, tak snad to bude v pohodě, jsem z toho vždycky nervózní.
    Snídaně je opět luxusní. :P
    Ty vylouplé žloutky u vajíček mě dostaly. :D
    Domácí pyré musí být velká mňamka! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, výslekdy stejně ještě nemají, takže jsem se nic nedozvěděla. A ty máš s tm taky nějaké problémy ? :\
      Děkuji !! Jo ty žloutky, já je nesnáším, takže já jen bílek :D :D
      Je to mňamka, chutná to přesně jako přesnídávka nebo jablečný kompot. :)

      Vymazat