pátek 22. listopadu 2013

22.11

Ahoj :)
Hurá ! Radujme se ! Je tady opět víkend ! :D
Já se těším, až se trochu víc vyspím, dnes jsem se pořád budila, ale ráno jsem byla nějaká moc čilá a ani jsem nezívala. No, ale ono to na mě dopadlo odpoledne :D Dnešní praxe byla úžasná. Pořád bylo co dělat a zažila jsem hrozně moc nových věcí, konečně jsem si vyzkoušela umývání, viděla jsem stomii a byla to fakt pecka. Jsem moc ráda, že jsem vůbec na zdravce a nakonec, LDN není tak špatná ! :) Na druhou stranu je docela fajn.
Odpoledne jsem si udělala na takový pozdní oběd celozrnnou pizzu a konečně se mi povedla. Chutnala skvěle :) Dneska jsem toho moc nesnědla, nějak nebyl čas. Musela jsem ze školy hned domů něco pojíst a pak na trénink do Červeného kříže. Byla jsem tam až do půl 8 a pak si ještě zacvičila :) Dneska to cvičení bylo super a zvládla jsem to konečně všechno. Ani jsem se moc nezapotila :-) Je super, pozorovat takové malé, ale významné změny :) Mám z toho radost.
Zítra pojedeme asi opět k babičce a večer mě možná čeká další lekce alpinningu. V neděli budeme nejspíš dělat adventní věnec. Kdo by to byl řekl, že příští neděli je první advent ! :D
Užijte si pořádně víkend, odpočiňte si, ať máte co nejvíc energie do nového týdne :) 
Mějte se krásně <3


snídaně: ovesná kaše s jablečným pyré, švestkami a rozinkami


svačina: jihočeský jogurt jahoda, banán a půlka pomeranče


oběd: celozrnná pizza potřená rajčaty (rozmixované rajče, trocha kečupu, oregano), sýr, vysokoprocentní šunka, rajčata, cibule + zelenina

ještě menší svačinka: dva rýžové plátky s trochou másla

CVIČENÍ:
30 DAY SHRED DAY 24
JOGA 15 MIN.

6 komentářů:

  1. Mňam, miluju ovesnou kaši se švestkami, je to super kombinace:-), a celozrná pizza nevypadá taky vůbec špatně:-).
    Hezký víkend i tobě:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Švestky jsou super ovoce :-) Mám je taky moc ráda :)
      Děkuju moc :)

      Vymazat
  2. Taky se mi nechce věřit tomu, že už bude 1. adventní neděle! :-O Nějak to všechno moc rychle uteklo.
    Ty švestky vypadají bombasticky. :P
    A celozrnná pizza se ti vyvedla. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, za chvíli Vánoce s takovou :D
      Děkuju moc :)

      Vymazat
  3. Sbíhají se mi sliny, jen co tu celozrnnou pizzu vidím, máš tady na blogu recept nebo si odněkud čerpala, přemýšlím nad zítřejším obědem:))
    Jenom otázečka, kolik si dáváš ovesné kaše )na obrázku toho vypadá málo, ale asi je to schované pod tím ovocem:D) a zasytí tě až do svačiny v pohodě? :)
    Užij si víkend ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čerpala jsem od BeautyGloss ! :) Dělala jsem ji už po třetí :) http://the-beauty-gloss.blogspot.cz/2012/06/celozrnna-pizza.html
      Někdy více, někdy méně :) Obvykle dám 120 ml mléka a asi 4 lžíce ovesných vloček :) Nějak tak, podle konzistence :). Zasytí mě hodně, když si k tomu dám ovoce a nějaké dobrůtky tak rozhodně ! :)
      Děkuji, no já jsem nemocná, takže nic moc :(

      Vymazat