neděle 3. listopadu 2013

3.11

Hello my friends :)
Ahojte všichni. Víkend je zase u konce, zítra opět do školičky a nebo do práce a s tím spoustu povinností a úkolů :\. Doufám, že jste si víkend pořádně užili. Já docela jo, byla jsem na brigádě a dnes na babiččiné oslavě. Pozvala nás na oběd do restaurace. Sešlo se nás tam devět. Mamka, taťka, brácha a já, děda a babička a nakonec strýc, teta a sestřenice. Chtěla jsem si dát nějakého chutného lososa, ale nikde jsem ho v menu nenašla :(. Nakonec jsem si dala zapečený kuřecí steak se šunkou na Řecký způsob, celé to bylo přelité nějakou sýrovou omáčkou s olivami a k tomu jsme si dala dvojitou přílohu zeleniny a opékané brambory :D Všichni na tu zeleninu koukali a říkali, že to nesním. No, ale já to snědla. Všechno ! Takovou obrovskou porci, až jsem to sama nechápala. Strašně moc mi to chutnalo a tak jsem se nadlábla, že jsem potom jedla asi až po 4-5 hodinách :D. Bylo to super zvlášť ta zelenina a olivy. No moc jsem si pošmákla. Mamka si dala nějakou ohnivou směs (je fanoušek feferonek a chilli papriček, celkově prostě zbožňuje pálivé jídla), taťka kuřecí steak s hermelínem, šunkou a mandlemi a brácha klasicky - smažený sýr. Dlouho jsme nebyli v restauraci a navíc někde, kde tak skvěle vaří ! :)
Poslední dobou mi přijde, že jsem čím dál tím tlustější. Když se podívám do zrcadla, zmocní se mě hrozný pocit, že zase přibírám, ať tak nežeru, že budu mít zase 66 kg jako kdysi a bude ze mě koule. Vím, že nejsem pěkně hubená, že mám pořád co dělat, abych získala svou vysněnou postavu, ale někdy nevím jestli to moc nepřeháním. Snažím se jíst zdravě (občas nějaká ta hořká čokoláda nebo tak je), cvičím (nevím jesli málo, nebo špatně) a jsem spokojená. Myslím, že já se vidím trochu jinak, než když mě vidí ostatní. Těžko říct...

Přeji vám úspěšný týden a hlavně ať nám neprší tak jako dnes :( :D


<3


snídaně: ovesná kaše s karobem, kokosem, banánem, rozinkami a arašídovou láskou <3




svačina: bílý jogurt 150 g, dvě malé jablíčka




oběd: zapečený kuřecí steak po Řecku se šunkou, sýrovou omáčkou s olivami + brambory a zeleninová příloha (omlouvám se za kvalitu fotky, je to z mobilu :D )


svačina: medové sušenky podle Kriss (mě se tedy moc nepovedly, dala jsem tam moc hořké čokolády a tak to taky dopadlo :D), sklenice mléka, mandarinka


večeře: dva rýžové plátky s gervais, sýrem a okurkem

CVIČENÍ 30 DAY SHRED DAY 6

4 komentáře:

  1. Můžu tě uklidnit tím, že si také říkám, jak jsem tlustá, i když jsem ve skutečnosti docela štíhlá. To je prostě ta naše věčná ženská nespokojenost se sebou samými. :)) Přeju ti pozitivnější náhled na tvé tělo. :))
    Ten obídek vypadá lákavě. :P
    Jsem ráda, že jsi vyzkoušela sušenky. Vůbec neva, že se nepodařily tak, jak jsi chtěla, důležité je, zda ti chutnaly. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě příjde, že jsem nespokojená pořád :D Všichni pořád tvrdí, že jsem jak tyčka, ať pojím a tak dále. Ale když se vidím já, tak si říkám, že to je hrůza a tak...Díky :)
      Byla moc dobré, ale příště méně čokoládky :D

      Vymazat
  2. Je super, že sis víkend užila :) do restaurace s rodinkou nechodíme vůbec, ale ani mi to nevadí, stejně bych tam asi nic nejedla:D
    Se zeleninou to máme stejně,potřebuju ji hooodně. Když si dělám večeři, zvlášt u přítele, potřebujeme extra talíř jen na zeleninu:D připadám si jak otesánek, ale co:D
    Bud v klidu, taky si občas přijdu jako vepřík i když to tak ve skutečnosti není. Hold, jsme holky a s tím nic nenaděláme...
    K jídelníčku, večeře je určitě málo! suchary aspon 4 a přidat bílkovinu (šunku, tvaroh)
    Nezlob se, ale pokud chceš hubnout, tak trochu uber na ovoci. Dopřej si ho max.k snídani. Zkus to a uvidíš;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No my tak 2x do roka, jinak mamka doma vaří a nebo si vařím nějaké blbůstky sama :D
      No já právě bych potřebovala přidat na zelenině a ubrat na ovoci jak si napsala níže. Ovoce je super, ale řekla bych, že ho jím až moc :D. Nechci hubnout na váze, ale chci přidat na svalech a trošku se vypracovat ať ta postavička trochu vypadá. Ne jak teď ten rosol :D Díky za názor :)

      Vymazat