úterý 5. listopadu 2013

5.11




Ahoj všichni :)
Dnešní den byl úplná pohodka, až na test z Interny (bronchopneumonie, astma a TBC). Doufám, že jsem to napsala aspoň na 3, jelikož jsem se fakt ‘’učila’’ :D. Zítra mě čeká test z Literatury a taky test z matiky. Matiku vidím dost bledě, ale uvidíme jak to nakonec dopadne. Zítra máme školu až do 4 a ten pocit, že pojedu domů a už bude tma, je hrozný. Celkově posun času nějak moc dobře nesnáším a nedělá mi to fajn. A co vy ? Taky vám to tak vadí ? Kéž by zase bylo léto, nebo aspoň jaro !
Celý den pršelo, ráno poprchalo, přes školu lilo jak z konve a když jsem šla domů tak začalo zase poprchat. Navíc je ukrutná zima ! Nevím, jestli mi to jen přijde, ale vždycky se tak klepu když jdu domů :D.
Dnes jsem opět cvičila 30 day shred a můžu říct, že pociťuji změny. Nejsem tak zadýchaná a červená jako vždy. :D Doufám, že ty další levely zvládnu a že to pěkně dodržím.
Mějte se krásně a hlavně ať nám už neprší ! :) Jo a úspěšný zbytek víkendu mí drazí ! :)

TODAY: 




snídaně: rýžová kašička s banánem, oříšky a mandlemi, hořkou čokoládou + bluma


 svačina: jablko a nízkotučný jogurt malina


oběd: dva šufánky králičího vývar s mrkví, celerem a těstovinou





svačina: dva plátky žitného chleba s pomazánkou Linessa, šunkou, rajče, okurky, paprika


večeře: celozrnné špagety s osmaženou cibulkou, mrkví, zelím a tofu natural + bazalka


odpoledne se nám konečně trošku vyjasnilo ! :)))


mé celozrnné ovesné medové sušenky :D (celozrnná mouka, ovesné vločky, med, máslo, semínky, oříšky) - jednu jsem hned vyzkoušela :D

CVIČENÍ 30 DAY SHRED DAY 7


8 komentářů:

  1. Na mě tedy posun času žádný vliv nemá, ale štve mě, že odcházím z domu za tmy a vracím se taky za tmy. :D
    Držím pěsti, aby ti ty písemky dopadly dobře. ;) Já zítra píšu z angličtiny, tak doufám, že to nějak dám, vůbec jsem se totiž neučila. :D
    Žitný chléb mám moc ráda. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to věřím, ona je už kolem půl páte tma,takže je to na nic :(
      Děkuju moc, mám z toho dobrý pocit tak uvidíme jak to dopadne :D Držím ti palečky, snad ti to taky dopadne dobře !
      Žitný je moc dobrý :)

      Vymazat
  2. Já každý den, kdy jsem ve škole, jezdím do školy za tmy a i přijíždím za tmy. :D Takže tě chápu. ://

    OdpovědětVymazat
  3. matika byla vždycky kámen úrazu a nejen můj, učitel nás strašil, že nás ani k matuře nepustí potvora!:D...
    Nízkotučné jogurty nepapej, přečti si občas složení;)
    a oběd snad ani není oběd, polévka má být předkrm, pokud zrovna není nějaká hustá luštěninová ...spíš bych ho prohodila s večeři + přidala na večeři chleba/ suchary se šunkou ;)
    Neber to zle, chci ti jen poradit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No matika je prostě hnus ! Aspoň pro mě :( :D Máme blbého učitele, vůbec to nevysvětlí a prostě jede dál :D
      To jsou opravdu tak špatné ?? :O Musím začít více číst :D
      No, já právě nevím co si mám brát nebo vařit do školy. Obvykle se vracím až kolem 4 nebo později :(
      Vůbec to neberu zle, navíc jsem moc ráda za rady :)

      Vymazat
  4. mnam tie jedla si sikulka!
    Pozyvam na giveaway o Gucci Rush 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat