neděle 22. prosince 2013

21+22.12 - Vánoce se blíží :-)

Krásný večer přeji všem :-)
Tak jak prožíváte předvánoční dny ? Už se chystáte na zdobení stromečku? Máte pokoupeno a napečeno ? :-)
Já jsem včera pobalila ještě nějaké dárky co má mamka pro rodinu, a už je to vše kompletní. Začínám pociťovat takový ten stresík a zároveň těšení na Štědrý den. Přece jenom je to jednou za rok a ta atmosféra je překrásná. Ten den je pro mě prostě jedinečný. To, jak všichni sedíme u stolu, uprostřed svítí svíčka...Nádhera.
Včera jsme už strojili stromeček. Máme živou kanadskou jedli :D Vypadá moc hezky, hlavně ve tmě, když svítí. Tedy až na tu špičku. Je taková holá, tak to nevypadá moc hezky. No co, hlavně že ho máme :-)
Dnes jsme byli na nákupech. Koupila jsem si takové rifle v takku, ještě pod stromeček (díky mamko). Potom jsme jeli pro objednané cukroví a musím říct, že za tu cenu je to super. Chutná moc dobře, přiznávám se, ochutnala jsem asi 4 kousky :-D Ale už dost ! :-D
Všimla jsem si, že na každém blogu je už taková ta předvánoční atmosféra, pořád nějaké dobré recepty, vánoční články :-) Je to super a moc mě baví to číst a zjišťovat, jak slaví Vánoce ostatní :-)
Co máte v plánu na zítřek a na dnešní večer ? :) Taky jste už tak natěšení na Vánoce ?
Mějte se krásně a užívejte tento čas :)

yesterday


 snídaně: pohanková kaše s jablkem, mandarinkou, burákovým máslem a mandlemi


 oběd: celozrnné špagety s hovězím masem (snědla jsem jen 3 kousky - myslela jsem, že je vepřové, ale doma mě oblafli ! :D), rajče


 svačina: jihočeský zákys jahoda + tradiční suchar


večeře: celožitný kváskový chléb se žervé, plátkový sýr + salát

today



 snídaně: cereální toustový chléb, jeden s arašídovým máslem a banánem, druhý s domácí marmeládou (červený, černý rybíz, maliny, ostružiny)


 oběd: rýžový nákyp (rýže, jablíčka, skořice, brusinky + čtvereček čokolády


 večeře: dva cereální tousty s máslem, šunkou a eidamem + salát a červená řepa


 4. neděle adventní :)


V tescu jsem si včera koupila tyto zeleninové čipsy. Už jsem je měla a musím říct, že je to teda směsice chutí ! Něco takového jsem ještě nejedla :) Už jste tyto Tretter's ochutnali ?

 
Nás již ozdobený Vánoční stromeček. Vypadá docela hezky, až na tu špičku :-( Ta vypadá strašně :-D

CVIČENÍ:
21.12 - Lower body focus T 25
22.12 - Abs routine focus T 25

6 komentářů:

  1. Mňam ten oběd vypadá dobře :))) My teda máme stromeček umělej, ale když se nazdobí, vypadá hezky (to ten váš ale taky :)). A co plánuju? Já si teď už jen sednu, kouknu na film, zítra ozdobíme stromeček a odpoledne už trošku lehárko :) + cvičení samozřejmě :) Co chystáš ty? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      To vůbec neva, někdy umělý vypadá líp než živý. Určitě máte krásný ! :)
      Tak to se mi líbí, takový relax :) Jen relaxuj když jsou ty Vánoce. Já zítra budu s kamarádkou a dáme si nějaké ty dárečky a budu péct vánočku :) Děkuji za optání :)))

      Vymazat
  2. Já zdobila stromeček dnes a přitom jsem se nacpala cukrovím (a nebyli to jen 4 kousku :D) ale odpoledne jsem šla cvičit a zítra snad půjdu zas :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevadí ! :D Cukroví k Vánocům prostě patří, navíc když sis hezky zacvičila :) Doufám, že sis to užila :)

      Vymazat
  3. Rýžový nákyp jsem neměla snad sto let! :D
    Stromeček už máme také nazdobený. :)) Zítra už jsou Vánoce, juchůůůůůů! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jé super papáš :) vypadá to krásně ! veselé vánoce :)

    OdpovědětVymazat