čtvrtek 26. prosince 2013

26.12 - žeru žeru a žeru

Ahoj !
Omlouvám se za neaktivitu v posledních dnech, ale to víte, Vánoce. Včera jsem byla celý den s rodinou a relaxovala, ani se mi nechtěl psát žádný článek (styď se Báro !). Navíc pořád zobu nějaké cukroví...No koment ! Už aby byly tyhle svátky za náma :D Dnes jsem byla od 5 na brigádě a zítra zase. Vůbec se mi nechce tak brzo vstávat, když vím, že většina lidí ještě spí :-(. To cukroví je prostě závislost. A to jsem si říkala jak se neudržím na uzdě :D A dost !

jediné, co teď dokážu

 takhle nějak vypadám, když ve svátky cvičím

den na to to vypadá nějak takhle :D

když mamka chystá cukroví na stůl

když se snažím ze sebe vydat vše

poslední dobou se však zmůžu jen na tohle

když tělo říká, ať si jdu pořádně zacvičit

jak se tvářím, když někdo tvrdí, že mu nechutná cukroví

když mi někdo sežere všechny perníčky


Non tak to je dnes asi vše. Nějak nevím o čem psát, tak jsem tak trochu využila gify, jako to dělají ostatní bloggery. Snad se na mě nezlobíte, že se trochu inspiruji :-D :-(
Mějte se krásně!



10 komentářů:

  1. Já jsem na tom podobně až na to, že nechodím nikam na brigádu a jen se flákám. :D Akorát jsem nachcípaná, takže ani necvičím, abych to pořádně vyležela a pak ze sebe mohla vydat všechnu energii. :)
    Užívej si! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen se flákej, to vůbec neva :D ! Chudáku :-( Brzo se uzdrav ať jsi ready a můžeš zase cvičit :-)
      Děkuji, měj se krásně !

      Vymazat
  2. Články s gifama mám nejraději! :D Vždycky se tolik nasměju. :D
    Jsem ráda, že dnes ty svátky končí, jsem jak sud. :D Zítra ráno si jdu po 3denní odmlce zacvičit, tak tu svou prdel musím zas pořádně rozhýbat, nějak přes ty Vánoce zlenivěla, že se mi nechtělo ani do domácího kardia. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně ! :D
      Ani mi nemluv :D No, ale pochybuju, že zrovna ty si jako sud, taková postavička !
      Tak to si pořádně užij ! :-) Mě se taky nic nechce :D
      Užívej Kriss <3

      Vymazat
  3. Ty gify jsou naprosto skvělý!:DD
    Tu brigádu ti závidím, chtěla bych tak něco dělat a vydělat si nějaké ty penízky:))
    Já se snažím každý den plavat, když tu mám k dispozici ten bazén "zadarmo", tak zítra ještě naposledy před snídaní a až přijedu domů, plánuju si posilovnu (snad se donutím:D)
    S tím cukrovím, jsem si na Štědrý den (kdy jsem se ho vážnš přejedla) dost a držím se (uvidíme ještě co sobotní návštěva babičky), od včerejška se snažím jet co nejvíce clean!:)
    Přeji ti krásné svátky :-**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No to věřím, je těžké si něo najít :-( Navíc, když nemáš 18 :\
      Užívej dokud můžeš ! :)
      Tak to chválím, jen tak dál ! :D Já žeru jak utržená, ale dnes už né ! :D
      Děkuju, taky přeji<3

      Vymazat
  4. Tu kočku jsem furt nechapala dokud nevylezla pořádně, jsem asi slepon :D
    Někdy mám na páse tendence tohle dělat, ale pak si to rychle rozmyslím :D no spíše když dám nějaký rekord na mrtvý tah, při intervalech většinou chcípam :D
    Pěkný článeček :) jen já pořád nevím kde ty gify berete, asi jsem sto let za opicema :D
    užij si lenošení :) a brigádka je super aspon budeš mít penízky:) já mám ted zase učící vlnu :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ta kočka je nej, také oči :-D
      :DDDD Já si tě dokážu úplně představit :D
      Děkuji, no já tak různě - na google, tumblr - stačí zadat workout gifs nebo tak něco :D
      Užiju :-) Chudáku, hlavně ať se ti daří a uděláš všechny zkoušky a tak :-)

      Vymazat
  5. Já taky pořád žeru cukroví, ale dnes už se to o hodně zlepšilo :) Nejsem aspoň nacpaná jako sud :D Ale tak ty si to můžeš dovolit, jsi hubená ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mi nemluv s tím sudem :D Včera to bylo katastrofální.
      No to bych neřekla ! :D

      Vymazat