pondělí 30. prosince 2013

30.12 - předsilvestrovský den

Zdravím :-)
Silvestr na nás čeká zítra a nový rok je tu co by dup. Ani tomu nemůžu uvěřit. Další rok za námi. Tento rok byl hodně zajímavý, v mém životě se událo hodně změn, zážitků a všeho ostatního. Nejenom, že jsem začala jíst zdravěji, něco zchudla, ale taky jsem se toho hodně naučila ve škole, začala jsem chodit na praxi a doopravdy se starat o nemocné. Taky jsem se seznámila s príma lidmi a také jsem poznala vás bloggery ! :-) Za to jsem moc ráda :)
Já osobně Silvestr skoro vůbec neslavím, já to prostě nemusím. Nevím proč, když ostatní tak slaví, pijí, ale mě to prostě nebaví. Beru to tak, že jeden rok skončil a začíná zase další - vždyť je to tak pořád :-) . Nemám co zapíjet ani oslavovat :D Asi jen to, že jsme všichni zdraví a vstupujeme do nového roku společně :-).
Předsevzetí jsem si dala hodně, teď je jen splnit :D Tímto bych vám všem chtěla popřát krásného Silvestra, všichni si to pořádně užijte (moc se neopijte ! :D) a hlavně hodně štěstí do nového roku, mnoho úspěchů v práci, ve škole, ale i v osobním životě (kluci :D) a ať si splníte vše, co si přejete ! Snad nám to cvičení, formování postavy, ale i ostatní věci půjdou dobře !! <3 Hlavně ať jsme všichni zdraví, spokojení a šťastní <3 Užijte si to zítra !!! :-)

snídaně: domácí čoko granola s bio jogurtem a banán

svačina: jablko, pomelo + dva cereální loupáky (byla jsem pryč tak jsem něco rychle musela sníst :-D)

 odpolední svačina: celozrnný chléb s lučinou, eidam, sýr président, okurek, rajče

večeře: semolinové penne s rajčatovou omáčkou (rajčata, rajčatový protlak, cibulka, česnek, oregano) - posypané sýrem formaggio per pasta (nějaká směs tvrdých sýrů na těstoviny :-D) - nějak mi začínají chutnat smradlavoučké sýry :-D

HAPPY NEW YEAR <3
CVIČENÍ:
XHIT - 7 minute intense cardio workout, legs and abs circuit workout, total arm workout

3 komentáře:

  1. Všechno nejlepší do nového roku také tobě!
    Jsi šikulka, že jsi dokázala přejít ke zdravému životnímu stylu. Snad ti to vydrží už napořád, protože zdraví je na první místě! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ! :-)
      Díky moc, snad to tak půjde dál a zůstane to tak napořád :) Jak dlouho už žiješ zdravě Kriss ? :)

      Vymazat
  2. moc hezký fotky Baru :) a v novějším článku - ta proměna - úžasný!
    do nového roku ti přeju jen to nejlepší!:) praxi s nemocnými ti závidím, já na tu svou ještě čekám!

    OdpovědětVymazat