úterý 4. února 2014

4.2

Čauky :)
Dnes toho moc nebude, jen strohý popis toho, co jsem dělala, jsem totiž úplně grogy, zítra zase test z češtiny, je to hrozně těžké a nemůžu se nic naučit.
Včera jsem nepřidala jídelníček, nějak jsem to nestihla, protože jsem byla u kamarádky, která hlídala děti, tak jsem ji pomáhala a tak :) Venku je tak krásně a já jen doufám, že už nepřijde zima a sníh. Já už se tak těším na jaro a léto ! Ach ! Taky se tak těšíte ? A jaké počasí je u vás ?
Dnes bylo opět jasno a svítilo sluníčko, odpoledne jsem si zacvičila, ale nestálo to za nic. Potřebuji zase REST Day a už poznám, že je to potřeba. Tělo si o to samo říká, prostě jsem nevýkonná a nic se mi nechce. Zítra tedy vyhlašuji odpočinek !
Právě jsem dodělala domácí čokoládovou granolu, kterou dělám už snad po čtvrté a nemůžu se ji nabažit :-D Je to nejlepší granola na světě ! :)
No nic, to je vše, já valím, tak se mějte krásně <3
Hezký zbytek večera!


 snídaně: ovesná kaše s banánem, mandlovými plátky a arašídovým máslem


 svačina: oříšková tyčinka, jablko (vyzkoušeli jste už někdo ty bonbony na obrázku ? koupila jsem je v lidlu a jsou prý slazené stévií :D)


 oběd: bramborovo-pohankové placičky, zelenina

 svačina: jihočeský jogurt 100g, zbytek granoly, bluma

 večeře: žitný chléb s žervé, eidam, zelenina

 domácí čokoládová granola s oříšky a semínky :-)

Workout 4.2

12 komentářů:

  1. Taky se nějak nedokážu k učení dokopat:/ Myslela jsem, že vážně budeme mít po pololetí pokoj a ono zase nic:(
    Je moc dobře, že takhle svoje tělo posloucháš, já jsem v poslední době také nějaká "vyflusaná" a nedokážu podat dobrý výkon, tak si dávám pauzu už 3. den po sobě, cítím, že to potřebuju:)
    Jídlo máš jako vždy pěkně nafocené, těším se, až v létě porostou švestky a blumy u babičky na zahrádce:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, ani mi nemluv :-(
      Dřív jsem to na sobě vůbec nepoznala, ale teď ? No aspoň vím, kdy mám prostě dost a je čas si dát rest. Dobře, že si dáváš taková pauzu. Tělo nejspíš potřebuje trochu delší regeneraci :-)
      Děkuju, taky se moc těším na švestky a mirabelky,kedlubny a cukety, rajčata, kopr, hrášek, jahody a na všechno !!! :-D <3

      Vymazat
  2. Taky už se těším na jaro a léto, máme spoustu plánů, tak už aby to bylo :)
    Je důležité umět poslouchat své tělo. Jídelníček vypadá moc dobře a chutně :)

    OdpovědětVymazat
  3. U nás bylo včera a předevčírem taky úplně nádherně, za to dnes to stojí za starou bačkoru. :D Taky už se nemůžu dočkat jara a léta - sluníčko, ta vůůůně, žádný sníh. :)
    Jo a mimochodem, nechtěla bys mi doma začít chystat jídlo?! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ? U nás je ještě hezky, ale podle mě se to zase zkazí :-( :-D Přesně ! Taky už se moc těším :)
      Já ? Vážně ? No klidně ! :-D :-) Ale ty musíš něco na oplátku nachystat mě :-D

      Vymazat
  4. Mnam hned bych si dala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně jak říkáš, včera bylo u nás ve FR úplně nádherně, dokopalo mně to i k tomu, abych si po fitku udělala menší procházku k jezeru,ale dneska pršelo celý den a já byla ráda, že jsem se uvázala na hodinku na eliptikal-na víc jsem se vážně nezmohla, bez nálady a bez energie. Nevím,jak to máš ty,ale já když je hnusně, mám daleko větší hlad,nebo spíš chutě,když je teplo a slunečno,tyto chutě nemám :-D nemá s tím někdo zkušenosti? Jinak na tu granolu tu máš někde receptík? Vypadá luxusně! Zdravím do mého rodného Valmezu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to u nás bylo dnes ještě moc krásně, tedy až na ten velký vítr. Uvidíme jak to bude v následujících dnech :-D Ale úplně tě s tím deštěm a škaredým počasím chápu :-D Taky sežeru vše, co mám na očích, ale jak je hezky a teplo ani není taková chuť mi přijde :-)
      Granola - já vždycky rozpustím trochu másla, třtinového cukru či medu, v míse smíchám ovesné vločky s oříšky, semínkami, skořicí, sušeným ovocem prostě všechno co chci v granole mít, poté to zaliju tím máslem a medem, smíchám a peču na 180 stupňů, asi 15 minut a pořád to kontroluji, míchám, aby se to nespálilo (po vytažení z trouby nasypu čokoládu a ta se krásně rozpustí :-) určitě by šlo to máslo něčím nahradit, aby to bylo zdravější, bohužel jsem nic jiného neměla :-(
      Jééé tak ty si valmezačka :-D ! Děkuji za pozdrav <3

      Vymazat
  6. Taky se hrozně těším na jaro a léto :) Aspoň nebudu vypadat jak medvěd :D
    Já si kupuju Ricolu - jsou to nějaké švýcarské bylinné bonbony bez cukru a taky jsem na ně slyšela chvály :) I lékaři je doporučují.
    Já jsem naopak dnes při cvičení byla plná energie :D

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný oběd! A ta srdcová miska.♥

    OdpovědětVymazat