sobota 1. února 2014

Recept - celozrnné lívance aneb sobotní breakfast

Dobré ráno všem bloggerům!
Dnes jsem vstala až o půl 8, pěkně jsem se protáhla a začala přemýšlet, co si dnes udělám k snídani. Kaši jsem teď měla skoro celý týden a tak jsem se rozhodla pro celozrnné lívanečky :-)
Recept je opět hrozně jednoduchý, zvládne to snad každý a je to skvělé nakopnutí do nového dne !

Na 5 malých lívanečků budeme potřebovat:
4 lžíce celozrnné mouky
4 lžíce jemných ovesných vloček
trochu rýžového nebo ovesného, mandlového prostě jakéhokoliv mléka :-)
skořici
bílek (možná ani nemusí být, mamka mi ho tam přidala jelikož si dělala těsto, do kterého potřebovala jen žloutek :-D)

Mouku s vločkami a skořicí si smíchámé dohromady, přidáme mléko a poté žloutek. Mícháme a mícháme do té doby, než bude mít těsto takovou ani ne hustou, ani ne řidkou konzistenci :-) Lívanečky smažíme bez tuku, na nepřilnavé pánvi. Dobrou chuť !

 Jak říkám, je to naprosto jednoduché a delicious ! :)

HAVE A NICE DAY !

18 komentářů:

  1. Lookin good ♥ yum !

    OdpovědětVymazat
  2. Taková klasika s máslíčkem a banánem, co nikdy neomrzí! :) ♥ už aby bylo zítřejší ráno, jsem taky nějaká "překašovaná" a lívance budou fajn změna, :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak ! :-) Lívance je super změna po kaších :)

      Vymazat
  3. Krása. Lívance zbožňuji. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Aaa, taková pěkná lívancová věžička... mňam mňam. A kombinace s máslíčkem a banánem nikdy nezklame :)) Vypadá to suprově!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc ! A přesně jak říkáš: Nikdy nezklame ! :-)

      Vymazat
  5. slast! a to PB <3
    vstát tak brzo? já dneska výjimečně chrněla skoro do 9 ti, vyprdla jsem se i na kardio v posilce a dala si až před obědem tabatu s přítelem :D i když 25 minut, byl to záhul jako blázen:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PB = nejlepší ! :-D
      Já jsem si už zvykla :-D Wow, i přítel s tebou cvičí ? :-) No to musel být ! Bych se ... :-D
      PS: přidala jsem si tě na facebook, teda jestli si to ty :-)

      Vymazat
  6. Klasika, která nikdy nezklame, co...Krásně nazdobené.

    OdpovědětVymazat
  7. Prý až o půl osmé :D To jsem ještě měla půlnoc...
    Děláš mi chutě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D :-D Dřív jsem taky chodívala spát třeba v 1 nebo ve 2 a teď jsem po desáté tuhá :DD
      To je účel ! :-D

      Vymazat
  8. Nádhera, nádhera. Začínám až nekřesťansky zbožňovat fotky jídel :D

    OdpovědětVymazat
  9. Užasný!:)) Hnedka bych si je dala.:D

    OdpovědětVymazat
  10. Mmm.. tak to si udělám zítra k snídani! :) Corculum♥

    OdpovědětVymazat