pondělí 11. srpna 2014

Take it easy

Dobrý večer všem !
Zdravím všechny a doufám, že si užíváte prázdniny a volný čas tak jako já. Já jsem právě u své milované babičky a užívám si tu pohodu a klid tady. Je tady i mamčina rodina, takže je nás tu požehnaně, navíc i dvě malé dětičky. Dnes jsme s nimi byli ve městě v cukrárně na zmrzlinu a v super obchodu se sýry, kde jsme babičce na narozeniny koupili mletou kávu. Nejvíce si tady užívám sezoní zeleniny a ovoce, kterého má babička spoustu. Vyzkoušela jsem už i nové brambory a musím říct, že se s těmi kupovanými nedají srovnávat. Dnešní oběd byl ryze domácí - domácí brambory, vajíčka, rajčata i okurky ! Mňam !
A co děláte přes týden vy ?
U nás dnes dost pršelo a pořád je celkem zatáhlé. Babiččiné sestře, která má ordinaci, chodím na výpomoc, tak mám aspoň nějakou zkušenost zase do školy. Odpoledne si obvykle hrajeme s dětmi a blbneme. Zrovna vedle mě leží kočka Micka a přede a přede. Je tu vyvalená a pomalu usíná stejně jako pudlík Goliáš ! Mám to tady moc ráda a vybavují se mi hrozně hezké vzpomínky z dětství...Ách to uteklo :-)

Mějte se všichni krásně a klidně mi napište, jak prožíváte tento týden vy :-)

zde mé nové ubytování :D
micka se valí

relax

procházka

zeleň všude kolem :-)
dnešní pohankové pukance s domácími malinami, ostružinami a domácím medem :-)
mé srdíčko :-) <3 klárka se svou domácí háčkovanou opičkou .-)
no není to super :-)

4 komentáře:

  1. Vzpomínky na dětství strávené u babičky jsou nejfantastičtější. Je vidět, že se máš pohodově, ještě aby ne, když máš na dosah tolik sezónních a domácích dobrot a kočku! Taky strašně ráda jezdím k babičce :)
    Já jsem teďka doma, chci si nachystat sešity do školy a podobné (ne)zbytnosti :D a ve čtvrtek ráno tradá směr Kréta! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš naprostou pravdu Doni :-) Babičky jsou nejlepší :-)
      No tak to bdueš mít nádhernou dovolenou. Řecko je krásná země a určitě vyzkoušej nějaké jejich pochoutky a pak určitě připrav článek :-) Už se moc těším. Užij si to tam :-) !

      Vymazat
  2. Náhodou to je úžasné ubytování! Taková velká postel, závidím pobyt u babičky! :)

    OdpovědětVymazat